Mizon brändist

Lõuna-Korea bränd, mis spetsialiseerub kvaliteetkosmeetika tootmisele. Kõik, mida toodab Mizon, on alati väga kvaliteetne ning põhineb naturaalsetel komponentidel, tänu millele on tooted äärmiselt efektiivsed.

MIZON -  innovaatiline ettevõte, mis tegeleb pidevalt uuringutega ilu ja tervise vallas. Tänu kõrgtehnoloogiatele ja innovaatilisele seadmetele, suur hulk uuringuid garanteerivad kõrgeima efektiivsuse ning täieliku ohutuse toodetavale kosmeetikale.

Põhilised ettevõtte kontseptsioonid on:

  • Puhas looduslik energia
  • Ainult orgaanilised koostisosad
  • Innovatsioonid

Ettevõte uuendab pidevalt oma tooteid, põhinedes viimastele uuringutele ilu ja tervise vallas. Mizonil on oma globaalne uurimislaborite võrk, mis asuvad Prantsusmaal, Šveitsis ja Jaapanis. Tänu sellele on Mizon võimeline esimesena turule tooma tooted, mis vastavad kõige kõrgematele nõudmistele.

Faktorid, mis on toonud Mizonile edu, on:

  • Stabiilselt kõrge kvaliteet
  • Müüginumbrite pidev kasv
  • Parimate innovatsioonide kasutuselevõtt

2000. aastal asutasid Amore Pacific teadlased ettevõtte "Nabion" (Mizoni brändi tootja). Põhiliseks uue ettevõtte eeliseks olid nanotehnoloogilised uuringud nahahooldustoodete tootmise osas. Nabion jätkas pikalt selliste brändide, nagu Amore Pacific, Innisfree, Etude House jpm, toodete tootmist.

Korporatsioon Coson, kuhu kuulub Nabion, omab 16 patenti innovaatilistele uuringutele kosmeetika vallas, samuti on tal ISO 9001 kvaliteedi sertifikaat. Coson kasutab ainult parimat toorainet kindlatelt tarnijatelt Lõuna-Koreas, on Korean Cosmetics Association liige, on saanud "Enterprise Technology" auhinna Korea valitsuse poolt suure panuse eest ilu ja tervise valdkonda.

Mis eristab Mizon näiteks Euroopa brändidelt?

  • Naturaalsus.
  • Mõistlik hind.
  • Tippkvaliteet.
  • Toodete võimas toime regulaarsel kasutamisel.